Oferta pracy: Product Development Manager
Oferta pracy z dnia 2024.09.27
O firmie
Pracujemy z zaangażowaniem w dużej, międzynarodowej firmie. Działamy wspólnie i ciągle doskonalimy naszych pracowników a także wszystkie procesy i systemy. Naszym atutem jest to, że jesteśmy firmą młodą na rynku polskim i rozwijamy w dalszym ciągu strukturę organizacyjną, co oznacza możliwość awansu.
Naszym pracownikom oferujemy:
- konkurencyjne wynagrodzenie (atrakcyjne wynagrodzenie, premie, prywatna opieka medyczna, fundusz socjalny, dofinansowanie dojazdów do pracy, karta multi-sport, nagrody jubileuszowe)
- możliwości rozwoju zawodowego (m.in. szkolenia techniczne, szkolenia językowe, dofinansowanie studiów)
- przyjazną atmosferę w pracy, zgrany zespół, niska rotacja pracowników, wyjazdy i imprezy integracyjne, konkursy wewnętrzne i międzynarodowe
- interesującą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie nastawionej na innowacyjne rozwiązania i nowoczesne technologie
- możliwość udziału w ciekawych międzynarodowych projektach
- możliwość pracy w firmie z branży motoryzacyjnej, działającej w oparciu o najwyższe standardy zarządzania produkcją i jakością
- stabilne zatrudnienie
- pracę w międzynarodowym środowisku w kulturze opartej o filozofię Kaizen
Wymagania:
- wykształcenie: mile widziane wyższe techniczne,
- minimum 2 letnie doświadczenia w roli Business Development Managera w sektorze motoryzacyjnym lub pokrewnym,
- znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie umożliwiającą swobodną komunikację,
- zdolność do samodzielnego identyfikowania i wdrażania nowych produktów w firmie,
- inicjowanie kierunków rozwojowych na podstawie analiz rynkowych i potencjału firmy,
- umiejętność analizy finansowej potencjalnego biznesu,
- dobra organizacja pracy, skrupulatność,
- umiejętność podejmowania decyzji,
- wyjątkowe umiejętności komunikacyjne,
- budowanie zespołu oraz doświadczenie w rozwoju,
- doskonałe zorganizowanie
- samodzielnie zarządzanie swoim czasem pracy,
- proaktywne podejście do realizacji celów oraz doskonałe umiejętności organizacyjne.
Zakres odpowiedzialności:
- poszukiwanie nowych kierunków rozwoju firmy wraz z przygotowaniem analiz finansowych pomysłów,
- inicjowanie kierunków rozwojowych na podstawie analiz rynkowych i potencjału firmy,
- śledzenie trendów oraz proponowanie i wdrażanie nowych produktów,
- koordynacja zleconych badań w zakresie przygotowania, testowania czy walidacji nowych wdrożeń,
- kontakt z nowymi potencjalnymi dostawcami w temacie nowych wdrożeń i rozwojem biznesu,
- podejmowanie i utrzymywanie kontaktów z zewnętrznymi jednostkami badawczo rozwojowymi,
- koordynacja wdrożenia nowych elementów do oferty FA1.
Benefity
- Karta Multi-sport;
- Dofinansowanie szkoleń i kursów
- Dofinansowanie wypoczynku
- Dofinansowanie dojazdów do pracy
- Nagrody jubileuszowe
- Prywatna opieka medyczna
Kontakt
Swoje CV prześlij na adres praca@fa1.pl w temacie wiadomości wpisując nazwę stanowiska.